Atlas V -kantoraketti vei Starlinerin avaruuteen ja kapselin oli sen jälkeen tarkoitus käyttää omia rakettejaan saavuttaakseen suunnitellun alustavan kiertoradan, jolla sen oli tarkoitus lähestyä Kansainvälistä avaruusasemaa. Starlinerin automaattiohjauksessa oli kuitenkin ongelmia ja kapseli kulutti enemmän polttoainetta kuin oli tarkoitus, eikä oikeaa kiertorataa saavutettu. Vaikka kapseli onnistuttiin samaan vakaalle kiertoradalle, ei avaruusasemalle lentäminen ole enää mahdollista ja Starlinerin on tarkoitus laskeutua maahan kahden vuorokauden kuluttua.
20.12.2019 Boeing Starliner vaikeuksissa
Perjantaina 20. joulukuuta onnistuneesti avaruuteen laukaistu Boeing CST-100 Starliner kapseli ei kuitenkaan onnistunut käyttämään moottoreitaan kiertoratansa säätöön sen jälkeen kun se oli irrotettu kantoraketin toisesta vaiheesta.
Atlas V -kantoraketti vei Starlinerin avaruuteen ja kapselin oli sen jälkeen tarkoitus käyttää omia rakettejaan saavuttaakseen suunnitellun alustavan kiertoradan, jolla sen oli tarkoitus lähestyä Kansainvälistä avaruusasemaa. Starlinerin automaattiohjauksessa oli kuitenkin ongelmia ja kapseli kulutti enemmän polttoainetta kuin oli tarkoitus, eikä oikeaa kiertorataa saavutettu. Vaikka kapseli onnistuttiin samaan vakaalle kiertoradalle, ei avaruusasemalle lentäminen ole enää mahdollista ja Starlinerin on tarkoitus laskeutua maahan kahden vuorokauden kuluttua.
Atlas V -kantoraketti vei Starlinerin avaruuteen ja kapselin oli sen jälkeen tarkoitus käyttää omia rakettejaan saavuttaakseen suunnitellun alustavan kiertoradan, jolla sen oli tarkoitus lähestyä Kansainvälistä avaruusasemaa. Starlinerin automaattiohjauksessa oli kuitenkin ongelmia ja kapseli kulutti enemmän polttoainetta kuin oli tarkoitus, eikä oikeaa kiertorataa saavutettu. Vaikka kapseli onnistuttiin samaan vakaalle kiertoradalle, ei avaruusasemalle lentäminen ole enää mahdollista ja Starlinerin on tarkoitus laskeutua maahan kahden vuorokauden kuluttua.